The Sims Princess

Alla inlägg under januari 2013

Av Princess - 11 januari 2013 13:57

Dag 4 - Expansionspaketet du ogillar mest


Jag gillar alla expantion. Men det värsta är nog... HJÄLP VAD SVÅRT! Får helt enkelt välja något som jag inte vill köpa. Det är Drömjobb till TS3, eftersom att mina simmar aldrig jobbar, haha! Men det var verkligen sjukt svårt att välja!


 

Av Princess - 10 januari 2013 20:13

Jag vill bara säga tack för de 12 besökare jag fick igår och i förrgår. Det är ganska mycket för att vara första bloggdagen! (Tro mig eller ej, har haft fler simsbloggar!) I vanliga fall brukar jag endast få ca 5 - 6 besökare per dag på mina bloggar så jag uppsakattar er 12 otroligt mycket, TACK!


 

Av Princess - 10 januari 2013 20:04

FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT!

Jag är ledsen att jag inte bloggat i dag. Förlåt mig, snälla?


Dag 3 - Din favoritsim

Gulp! Jag har så många favoritsimmar, men min absoluta favorit är Jane Björk. Jag älskar att spela med henne!

 

Förlåt för dålig bild! Orkar inte ta en ny bild för det buggar så mycket på hennes familj, tyvärr.

Det var dag 3... Tror inte att jag hinner blogga mer idag! Men i så fall, så ses vi i morgon!


Av Princess - 9 januari 2013 19:33

Ja, vad vill ni att jag ska blogga om? Jag tänker göra en berättelse, men vad ska den handla om? Och vad ska jag göra för guider? Kommentera era förslag!


 

Förlåt, men var tvungen att lägga upp detta! När den där "kossan" i studentliv kom till vår studentkorridor började hen spela elguitarr! AHAHAHA ASG!

Av Princess - 9 januari 2013 14:16

Hej, ledsen att jag inte bloggat idag, men jag har fullt upp med skolan. I alla fall så tänkte fortsätta med min 20-dagars utmaning.


Dag 2 - Mitt favorit expantionspaket.

Hmm... Jag gillar ju många expantion. Men min absoluta favorit är nog studentliv. Det är kul att utforska universitetet. Men bäst är nog mobiltelefonerna. Om det ringer, behöver inte ens sim springa till närmaste telefon. Samma sak när man ska ringa polisen. Dessutom kommer det fler karriärer, men som man behöver universitets utbildning till. Det är faktiskt väldigt bra! Då blir det mer verkligt. Det finns en jätte bra karriärsbelöning. Te.x om ens sims barn blir fult kan man ändra ansiktet när hen blir vuxen. Vilket jag gillar extra mycket. Jag gillar också att man kan spela fler instrument som elguitarr och trummor. Man kan bli gravid med en alien bebis, bli en zombie och mycket, mycket mer! Skulle inte klara mig utan det expantionspaketet, hah!


 

Av Princess - 8 januari 2013 19:32

Några bilder jag nyss tog:


  

 


Föresten blev det inga bilder med Jane och Jake. När jag spelade med dem så buggade spelet otroligt mycket så jag pallade inte.

Av Princess - 8 januari 2013 18:00

Buggarnas konung...

 

Av Princess - 8 januari 2013 17:28

Good news, mitt Sims funkar nu! Det verkar inte som om jag kan trycka på Double Deluxe ikonen längre. För det var då det blev så knasigt, men jag testade att trycka på Hem&Husdjurs Ikonen och då funkade det! Nu ska jag ta lite bilder.

Speciellt på det nygifta paret Jane och Jake! Jag ska nog lägga upp bilderna sen. Det får duga med den här bilden så länge, den är tagen när de fortfarande gick på universitetet.


 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg om The Sims! Här delar jag med mig av fusk, tips, tricks och konstiga skriverier. Läs på bara!

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Din Åsikt

Hur spelar du helst sims?
 Vanligt
 Någon utmaning
 Fottar
 Skapar Simmar
 Bygger hus
 Skapar kläder och visar upp dem
 Gör covers på maxis hus
 Gör covers på maxis simmar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Simsbloggar Jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards